جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 29 / 11برچسب:, :: 10:45 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی



توپ جمع کن نیوکمپ واسه ما شاخ شده میبینی تو رو خدا
عجب روزگاری شده...:))))
خخخخخخخخخخخخ
 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
یک شنبه 27 / 11برچسب:, :: 12:36 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی
سه شنبه 29 / 11برچسب:, :: 12:48 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیست و چهارم لالیگای اسپانیا به سختی از سد گرانادا گذشت.
 
 در ادامه رقابت‌ها از هفته بیست و چهارم لالیگای اسپانیا سه دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین بازی تیم فوتبال بارسلونا مهمان گرانادا بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.
 
نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود گرانادا به پایان رسید، گل گرانادا را ایگالو در دقیقه 26 به ثمر رساند.
 
در نیمه دوم بارسلونا بازی را بسیار هجومی آغاز کرد وحملات بسیار خطر ناک و زیادی را از دست داد و توانست با گل دقیقه 50 مسی بازی را به تساوی بکشاند. این چهاردهمین بازی پیاپی در لالیگا بود که مسی گلزنی می‌کرد. مسی باز هم در ادامه در دقیقه 73 از روی ضربه ایسگاهی توپ را به زیبایی تمام راهی دروازه کرد تا گل دوم خود و بارسلونا را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 2 بر یک به سود بارسلونا پایان یابد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        از طرف نویسنده: بازهم مسی رونالدو توی بازی با گرانادا توی همین زمین یک گل به خودی زیبا زد بعد مسی می یاد دو تا گل میزنه به چه زیبایی واقعا که رونالدو بوووووووووق.  خخخخخخخخ
 
بارسلونا با این برد 65 امتیازی شد و فاصله خود با تیم دوم جدول اتلتیکو مادرید را به 15 امتیاز رساند. گرانادا نیز با 26 امتیاز چهاردهم است.
 
در دو بازی دیگر ختافه 3 بر یک بر سلتاویگو چیره شد و مالاگا با یک گل بر اتلتیک بیلبائو غلبه کرد و با 42 امتیاز در رده چهارم و فاصله چهار امتیازی رئال مادرید قرار گرفت.
 
از ساعت 00:30 نیز اوساسونا به مصاف ساراگوسا می‌رود.                                                                                                                                                                                                                                                   عکس هایی از بازی بارسا و گرانادا
                                                                                                                                    

FCB

FCB

FCB

FCB

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
سه شنبه 29 / 11برچسب:, :: 12:35 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

سرمربی حال حاضر بارسلونا بار دیگر در صحبت هایی به تمجید از مسی پرداخته و حمایتش را از الکسیس سانچس اعلام کرده

 جوردی رورا، دستیار سرمربی بارسلونا در پایان بازی شنبه شب تیمش مقابل گرانادا که با گلزنی مسی و برد 1-2 بارسا به اتمام رسید، زبان به تمجید از ستاره آرژانتینی تیمش گشود. دو گل مسی در این بازی به بارسای صدرنشین کمک کرد تا بار دیگر هر سه امتیاز بازی را مال خود کند.

این درحالی بود که ایگالو در نیمه اول اولین گل بازی را برای گرانادا به ثمر رساند ولی دو گل مسی برد را به نام بارسا رقم زد.

در پایان این مسابقه رورا به خبرنگاران گفت:«رکورد مسی، تنها یک رکورد دیگر برای او بود. شنبه شب مسی دو گل برای ما زد. این اتفاق فوق العاده ای است. زمانی که می بینی که بازی با برابری و تساوی دنبال می شود، روی نیمکت به شدت عصبی می شوی. ما سختی کشیدیم و منطقا سختی زیادی را هم متحمل شدیم. شاید در برخی بازه های بازی، چیزی کم داشتیم. البته می دانستیم که با چه حریف سرسختی مواجه می شویم.»

رورا ادامه داد:« بسته نگاه داشتن دروازه ، یکی از مسائلی است که باید در آن پیشرفت کنیم. ما می بایست تیم حریف را کمی آرام تر و بی سروصداتر نگاه می داشتیم. ولی بیائید فراموش نکنیم که گرانادا هم خیلی خوب باز کرد.»

رورای 45 ساله در جریان این بازی، الکسیس سانچس را در ترکیب اصلی بارسا قرار داده بود . البته در پایان بازی الکسیس مورد انتقاد قرار گرفت. رورا در دفاع از الکسیس گفت:« در بازی هفته پیش مقابل ختافه الکسیس گلزنی کرد ولی در بازی شنبه شب او در گلزنی ناکام ماند. ما باید تلاش کنیم تا به او کمک کرده و انگیزه دهیم. چون همان طور که همیشه گفته ایم، عملکرد او خیلی خوب است و مشکلی نخواهد داشت.»                                                                                                                                                ازطرف نویسنده: مسی که بهترین اینو می دونستیم ولی باید به الکسیس کمک کنیم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
سه شنبه 29 / 11برچسب:, :: 12:32 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

مدیر ورزشی بارسلونا اعلام کرده که سرمربی این تیم روحیه بالایی دارد

 آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که روند بهبود تیتو ویلانووا در درمان بیماری سرطانش به خوبی طی می شود.

سرمربی 44 ساله بارسلونا تابستان گذشته و بعد از کنار رفتن پپ گواردیولا هدایت بارسلونا را در دست گرفت ولی در اواخر سال 2012 میلادی شاهد عود کردن مجدد بیماری اش بود که سال گذشته گریبانش را گرفته بود و حالا هم برای درمان بیماری اش در نیویورک مورد شیمی درمانی قرار می گیرد.

در این میان آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا برای دیدار با تیتو به آمریکا رفته بود و حالا در مورد شرایط و اوضاع سرمربی تیم کاتالان گفته:« تیتو حالش خوب است. او در حال بهبود است و روحیه بالایی هم دارد. تیتو از حمایت تمام افرادی که او را مورد لطفشان قرار می دهند، تشکر می کند. تیتو وزن از دست رفته اش را بازیافته و هرروز بازی های فوتبال را دنبال می کند.»

سوبی سارتا در ادامه خوشحالی اش را از برد 1-2 تیمش مقابل گرانادا ابراز کرد و اعلام کرد که آبی اناری ها خودشان را برای بازی 4شنبه شب مقابل میلان در دوررفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا آماده می کنند:« ما از اهمیت رقابت های لیگ و لیگ قهرمانان اروپا آگاهیم.تیم ها به بازی کردن در چندین تورنمنت مختلف عادت کرده اند و می توانند برروی تک تک بازی ها تمرکز کنند. کسب پیروزی مقابل گرانادا کار ساده ای نبود.چرا که آنها تیم سرسختی هستند که  در ضد حملات خیلی سرعتی عمل می کنند. ما در نیمه اول خوب کار کردیم ولی نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم عملکرد به مراتب بهتری داشتیم.»

مدیر ورزشی بارسا در پاسخ به این سوال که آیا داوید ویا و چابی به بازی سن سیرو خواهند رسید یا خیر گفت:« این بستگی به عملکرد اعضای کادر پزشکی دارد ولی ما امیدواریم که این طور شود.»                                                                                                از طرف نویسنده: ایولا
 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
سه شنبه 29 / 11برچسب:, :: 12:31 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

 

) لالیگا
گل‌هاي مهاجم آرژانتيني بارسلونا از مرز 300 گل عبور كرد. ميانگين گلزني او در بارسلونا 0.86 گل در هر بازي لاليگا است.

تا زماني که ليونل مسي در اوج است هيچ رکوردي در امان نيست . اين مهاجم آرژانتيني تعداد گل هاي رسميش با بارسلونا را را به عدد 301 رساند. ليونل مسي تنها در 366 بازي اين تعداد گل را براي بارسلونا به ثمر رسانده است. ميانگين تعداد گل زده او در لاليگا در هر بازي 0.86 گل است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


او اولين گلش را در ورزشگاه نوکمپ و در تاريخ 1 مي 2005 در برابر تيم آلباسته به ثمر رساند . گل 300 و 301 خود را نيز شنبه شب و در مقابل تيم گرانادا به ثمر رساند . علاوه بر اين او با گلزني در مقابل گرانادا رکورد گلزني در بازي هاي متوالي لاليگا را به 14 بازي رساند.


 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
سه شنبه 29 / 11برچسب:, :: 12:29 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

مهاجم بارسلونا پس از بستری شدن برای بار دوم در بیمارستان، صبح جمعه مرخص شد.

داوید ویا که به گفته خدمات پزشکی باشگاه به دلیل تداوم درد ناشی از قولنج کلیوی دوباره بستری شده بود، صبح روز جمعه از بیمارستان مرخص شد. با اینکه او هم اکنون از بیمارستان مرخص شده است، اما در بازی مقابل گرانادا غایب خواهد بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

آبی و اناری‌ها

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
دو شنبه 28 / 11برچسب:, :: 2:40 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی


آبی و اناری‌ها
این سه تیم تنها تیم هایی هستند که در این فصل از رقابت ها از مسی گلی دریافت نکرده اند.

یک بار دیگر لیونل مسی با بهره گیری از قدرت فوق العاده اش، فصل بی نظیری را پشت سر گذاشته است. او در 23 بازی خود در این فصل 35 گل به ثمر رسانده و تنها تیمهایی که از این بازیکن گلی دریافت نکرده اند عبارتند از: گراندا، سویا و سلتاویگو.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

روز شنبه بارسا به استادیوم لس کارامنس سفر خواهد کرد. بارسا در دور رفت موفق شد گرانادا را در ورزشگاه نوکمپ و به لطف گلهای ژاوی و گل به خودی بورخا شکست دهد.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
یک شنبه 29 / 11برچسب:, :: 9:39 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

دور رفت – سه شنبه 24 بهمن 1391

سلتیک

یوونتوس

والنسیا

پاریس سنت ژرمن

 

دور رفت – چهارشنبه 25 بهمن 1391

شاختار دونتسک

بورسیا دورتموند

رئال مادرید

منچستر یونایتد

 

دور رفت – سه شنبه 1 اسفند 1391

آرسنال

بایرن مونیخ

پورتو

مالاگا

 

دور رفت – چهارشنبه 2 اسفند 1391

گالاتاسرای

شالکه 04

آث میلان

بارسلونا

 

 

دور برگشت – سه شنبه  15 اسفند 1391

بورسیا دورتموند

شاختار دونتسک

منچستر یونایتد

رئال مادرید

 

دور برگشت – چهارشنبه  16 اسفند 1391

یوونتوس

سلتیک

پاریس سنت ژرمن

والنسیا

 

دور برگشت – سه شنبه  22 اسفند 1391

شالکه 04

گالاتاسرای

بارسلونا

آث میلان

 

دور برگشت – چهارشنبه  23 اسفند 1391

بایرن مونیخ

آرسنال

مالاگا

پورتو

نتایج بازی درج نشده است

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


مصاحبه
بنیاد قطر مصاحبه اختصاصی با بازیکن خط میانی بارسلونا در روز ملی ورزش این کشور انجام داده است.

تیاگو آلکانتارا با تاکید بر اهمیت فعالیت جسمانی و تحرک داشتن در زندگی گفت: «ورزش به کودکان نشاط و سرزندگی می دهد. برای بسیاری از کودکان و بزرگسالان ورزش کردن یک سبک زندگی کردن است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

فارغ التحصیل لاماسیا همچنین با اشاره به ضرورت یادگیری کار گروهی گفت: «وقتی شما در یک تیم بازی می کنید باید به هم تیمی های خود نیز توجه کنید».

تیاگو برای تشویق مردم قطر به حضور پررنگ تر در فعالیت های ورزشی در روز ورزش ملی این کشور برای انجام این مصاحبه انتخاب شده بود.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
یک شنبه 27 / 11برچسب:, :: 9:16 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

این مهاجم باتجربه چند روز قبل به دلیل عفونت کلیه راهی بیمارستان شده بود اما روز سه شنبه بعد از درمان مرخص شده بود.

داوید ویا، مهاجم بارسا، بار دیگر راهی بیمارستان شد تا دیدار این هفته تیمش مقابل گرانادا در لالیگا را از دست بدهد.

این مهاجم باتجربه چند روز قبل به دلیل عفونت کلیه راهی بیمارستان شده بود اما روز سه شنبه بعد از درمان مرخص شده بود.

ولی امروز بار دیگر به دلیل مشکلی مشابه، مجبور شد به بیمارستان برگردد.
دربیانیه باشگاه بارسلونا آمده است:" داوید ویا به دلیل درد مزمن ناشی از مشکلات کلیه به بیمارستان برگشت تا تحت درمان بیشتر قرار بگیرد.

او دیدار شنبه شب مقابل گرانادا را از دست خواهد داد."

ویا در 16 دیداری که این فصل برای بارسا انجام داد، 6 بار برای آبی و اناری ها گلزنی کرد.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
یک شنبه 27 / 11برچسب:, :: 9:11 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

گفته می شود در پایان دیدار دو تیم در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری، مسی با کارانکا درگیر شده و او را عروسک خیمه شب بازی مورینیو خطاب کرده است

 ژاوی، هافبک باتجربه بارسا، با حمایت از لیونل مسی در ماجرای درگیری او با آلوارو آربلوا و آیتور کارانکا ، اعلام کرد که مادریدی ها تلاش می کنند چهره بدی از ستاره آرژانتینی به نمایش بگذارند.

گفته می شود در پایان دیدار دو تیم در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری، مسی با کارانکا درگیر شده و او را عروسک خیمه شب بازی مورینیو خطاب کرده است. خوسه کایخون، مهاجم جوان رئال، هم ادعا کرد که مسی در پایان بازی با آربلوا درگیر شده است.

ژاوی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من اصلا این صحبت ها را درک نمی کنم. چرا نباید تنها در مورد فوتبال صحبت کنیم؟ چرا آنها سعی می کنند مسی را یک آدم بد نشان بدهند؟ آنها سعی می کنند از او یک تصویر بد ارائه بدهند.

چنین اتفاقاتی سال هاست که در فوتبال رخ می دهد و به نظر می رسد ادامه خواهد داشت. نمی دانم این اتفاق دقیقا چطور رخ داده است. من علاقه ای به این مسئله ندارم و حتی از مسی هم در این مورد سوال نکردم."

دیدار برگشت دو تیم در نیمه نهایی کوپا دل ری دو هفته دیگر برگزار خواهد شد.   از طرف نویسنده:بازم ریالیا نق زدن

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
یک شنبه 27 / 11برچسب:, :: 9:4 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، به تازگی اعلام کرد که ممکن است فابرگاس در مقطعی از دوران حرفه ای اش به این باشگاه برگردد اما فابرگاس تاکید کرد که بودن در بارسا کاملا راضی است

 سسک فابرگاس، هافبک بارسا، اعلام کرد که قصد ندارد این باشگاه را ترک کند و می خواهد تا پایان دوران حرفه ای اش در نوکمپ بماند.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، به تازگی اعلام کرد که ممکن است فابرگاس در مقطعی از دوران حرفه ای اش به این باشگاه برگردد اما فابرگاس تاکید کرد که بودن در بارسا کاملا راضی است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" به بارسا برگشتم تا بقیه دوران حرفه ای ام در این باشگاه سپری کنم. اگر همه چیز دست خودم باشد و همه شرایط خوب پیش برود، تمام تلاشم را خواهم کرد تا در بارسا از فوتبال بازنشسته شوم."

فابرگاس سپس در مورد دیدار پیش روی بارسا مقابل میلان در چمپیونزلیگ صحبت کرد و تاکید کرد که روسونری نشان داده که حریف سرسختی است.

" دیدار دشواری خواهد بود. برای شکست دادن آنها باید بهترین بازی مان را ارائه بدهیم. دیدار مقابل میلان بسیار کلیدی است زیرا ما می خواهیم به ومبلی برسیم.

ما معتقدیم که آنها حریف دشواری خواهند بود؛ به خاطر تاریخچه این باشگاه و همین طور بازیکنانی که در اختیار دارند. اگر بهترین بازی مان را انجام ندهیم، نمی توانیم به مرحله بعد برسیم."

دیدار رفت دو تیم سه شنبه هفته آینده در سن سیرو برگزار خواهد شد.

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
یک شنبه 25 / 11برچسب:, :: 8:53 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی


مصاحبه

پدرو درباره فشردگی رقابت های لالیگا، لیگ قهرمانان و جام حذفی گفت: «بارسا باید در هر بازی و در هر زمانی پیروز شود».

مهاجم بارسا که در مراسم تبلیغاتی نایک حضور یافته بود، ادامه داد: «ما باید در تک تک بازی هایمان به پیروزی برسیم تا بتوانیم در هر 3 رقابت قهرمان شویم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

مهاجم ملی پوش بارسا همچنین عنوان کرد: «ما تیم فوق العاده ای داریم. بازیکنان با هم متحد هستند و این باعث می شود که هر جلسه تمرین، آسان و هیجان انگیز به نظر برسد. با وجود موانع و مشکلاتی در راه، گمان نمی کنم مشکلی برای تیم ایجاد شود. برعکس ما قدرتمندتر شده ایم و درون مستطیل سبز این مساله کاملا مشخص است».                 از طرف نویسنده:  صد در صد همه ی جام ها مال ما هستش. ریالیا نمی توانند حتی یک جام ببرند بارساومسی هرچی جام مربوط اقا یگل- بهترین بازیکن جهان-لالیگا-لیگ قهرمانان اروپا- جام حذفی........ می برنددیگه برای ریال شتر مرغ هیچی نمی مونه. بگو مرگ بررئال

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
شنبه 26 / 11برچسب:نظر بدهید, :: 10:29 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

رونالدو دیشب نتوانست هیچ غلطی کنه درست یک گل زد اونم به خاطر گردن درازش که عین شتر مرغ می مونه اما اشکال نداره رئال که توی زمین خودش هم نمی تونه منچستر رو ببره تازه شانس اوردن که نباختن من موندم چه جوری می خواد توی زمین منچستر با اون همه هوادار پورشور ببره. بارسا ومسی و اینیستا دارن کل جام هارو می برن دیگه ریال و شتر مر غ دیگه می خوان چه جامی رو ببرن نمی دونم  رونالدو

                                                      

 

رونالدو را با خری هم نام کردند  ****** خر بیچاره را بدنام کردند.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
شنبه 26 / 11برچسب:, :: 10:0 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

ویا از بیمارستان مرخص شد

مهاجم اسپانیایی بارسلونا از روز چهارشنبه در تمرینات تیمش شرکت خواهد کرد

 داوید ویا مهاجم باتجربه و اسپانیایی باشگاه بارسلونا روز سه شنبه از بیمارستان مرخص شد. این درحالی است که او روز دوشنبه به دلیل درد درناحیه شکمی و احتمال وجود مشکل کلیوی در بیمارستان بستری شده بود ولی حالا حالش خوب است.

البته مشخص نیست که آیا او در دیدار شنبه هفته آینده بارسا مقابل گرانادا قادر به همراهی تیمش خواهد بود یا خیر

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، ویا در بیمارستان بارسلونا مورد درمان قرار گرفت تا جسم کوچکی که در کلیه او وجود داشت از میان برود و حالا از بیمارستان مرخص شده. او از روز 4شنبه با آبی اناری ها تمرین خواهد کرد و ممکن است قادر به همراهی بارسا در بازی شنبه شب نیز باشد.   

king of logo

                                                       

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
جمعه 24 / 11برچسب:, :: 1:55 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

دروازه‌بان دوم بارسلونا قراردادش را با غول‌هاي کاتالان تا سال 2014 تمديد کرد.

 

پينتو قرارداد جديدي با باشگاه بارسلونا امضا کرد که بر اساس آن يک سال ديگر در اين باشگاه ماندني خواهد شد.

وي پس از تمديد قراردادش اظهار داشت: خودم را خوش‌شانس مي‌دانم که در چنين تيم فوق‌العاده‌اي بازي کرده‌ام.

اين در حالي است که ويکتور والدس دروازه‌بان اول بارسلونا اعلام کرده است که قصد تمديد قرارداد با باشگاه را ندارد و به محض به پايان رسيدن قراردادش اين تيم را ترک خواهد کرد.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
جمعه 22 / 11برچسب:, :: 1:50 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

در زمان دیدار دوستانه آرژانتین و سوئد یک هوادار بارسلونایی به زمین دوید و لیونل مسی رابوسید.

بوسیدن روی مسی وسط زمین + عکس

 

در حالیکه دیدار دوستانه دو تیم آرژانتین و سوئد دقایق اولیه نیمه دوم را سپری می کرد،یک هوادار بارسلونایی به زمین دوید و شروع به بوسیدن لیونل مسی کرد.

 

او دست نوازشی بر سر مسی کشید و پس از بوسیدنش توسط نیروی امنیتی از زمین خارج شد.

البته این لطف هوادار بارسلونایی در حالی است که مسی در این دیدار گل زنی نکرد و گلهای مسابقه توسط سرجیو آگوئرو و گونزالو ایگوایین به ثمر رسید

و در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به نفع آرژانتینیها به پایان رسید.

 

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
جمعه 24 / 11برچسب:, :: 1:25 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

 

داويد ويا مهاجم بارسلونا به علت مشکل سنگ کليه در بيمارستان بستري شده و احتمالا از همراهي تيم خود براي ديدار ليگ روز شنبه مقابل گرانادا بازخواهد ماند.


به گزارش خبرگزاري رويترز، باشگاه بارسلونا با انتشار بيانيه اي در پايگاه اطلاع رساني خود اعلام کرد مهاجم 31 ساله اسپانيايي قرار است تحت درمان قرار گيرد.

او اين فصل در 15 بازي خود در ليگ 5 گل و در جام حذفي اسپانيا نيز 5 گل به ثمر رسانده است، اما هنوز در ليگ قهرمانان اروپا نقش آفريني نکرده است.

ويا در ديدار روز يکشنبه مقابل ختافه نيز گلزني کرد تا بارسلونا با نتيجه شش بر يک به پيروزي دست يابد. با اين نتيجه بارسلونا با اختلاف 12 امتياز، در صدر جدول لاليگا قرار دارد.

ويا که در سال 2011 به علت شکستگي پا مدت زيادي از ميادين ورزشي دور بوده، براي پيدا کردن زمان بازي در تيم تحت سرمربيگري ويلانوا با رقابت دشواري روبرو بوده است.

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
پنج شنبه 24 / 11برچسب:, :: 12:44 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

تست های پزشکی امروز صبح نشان می دهد که همسترینگ پای چپ این بازیکن کاتالان آسیب دیده است و وی 15 روز از میادین دور خواهد بود و دیدار برابر تیم های ختافه و گرانادا را از دست خواهد داد.

البته اگر روند بهبودی ژاوی طبق برنامه پیش برود او می تواند در بازی لیگ قهرمانان برابر میلان که در 20 فوریه برگزار خواهد شد حاضر باشد. همچنین او در دیدار دوستانه تیم ملی اسپانیا مقابل اروگوئه که روز چهارشنبه برگزار خواهد شد نیز غایب خواهد بو
د.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


ژاوی تا به اینجای فصل در 33 بازی حاضر بوده و 6 گل به ثمر رسانده است. او تقریبا در کل دیدار روز یکشنبه در مستایا حضور داشت و وقتی مصدوم شد جایش را در زمین به تیاگو داد.

king of logo

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
چهار شنبه 28 / 11برچسب:, :: 2:11 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

 

لیگ قهرمانان

بارسا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان اروپا، به مصاف میلان می رود. دیدار برگشت این دو تیم در نیوکمپ برگزار خواهد شد. برنده دو دیدار بارسا و میلان، در مرحله نیمه نهایی مقابل برنده دیدار چلسی و بنفیکا بازی خواهد کرد.

میلان حریف بعدی بارسا در لیگ قهرمانان اروپا است. بازی رفت در روز چهارشنبه، 28 مارس در سن سیرو خواهد بود و همچنین بازی برگشت نیز روز سه شنبه، 3 آوریل در نیوکمپ برگزار می شود. در نهایت برنده دو دیدار بارسا و میلان باید به مصاف بنفیکا یا چلسی برود. تیم صعود کرده از امتیاز برگزاری بازی برگشت در خانه بهرمند شود.
 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


نتیجه این قرعه کشی به این معنی است که این دو تیم، پس از هم گروه بودن در مرحله گروهی، باید دو بار دیگر به مصاف یکدیگر بروند. در دو دیدار مرحله گروهی، دو تیم در نیوکمپ به تساوی 2-2 رضایت دادند و بازی برگشت در ایتالیا با نتیجه 3-2 به سود بارسلونا به پایان رسید. به لطف این پیروزی بود که کاتالان ها مرحله گروهی را با صدرنشینی به اتمام رساندند و روسونری هم رتبه دوم گروه را کسب کرد.

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


گزارش بازی

Codina, Dani Alves, Alexis - Barcelona v Getafe
Getty

 بارسلونا بی‌محابا به سوی بیست و دومین قهرمانی خود در لالیگا می‌تازد. آنها این بار ختافه را شش بر یک بردند و فاصله خود را با اتلتیکو مادرید موقتا به 12 امتیاز افزایش دادند.

آندرس اینیستا ستاره بازی بود و نقشی کلیدی در گل‌های تیمش داشت.

کاتالان‌ها در این بازی به چند بازیکن مهم خود استراحت داده بودند، اما در همان دقیقه 6 به گل رسیدند. پاس از راه دور و بسیار دقیق اینیستا به الکسیس رسید و او هم با ضربه‌ای نرم و دقیق دروازه جوردی کوردینا را باز کرد.

در دقیقه 13 بود که اینیستا توپ را از روی دفاع ختافه رد کرد و به تیاگو آلکانتارا سپرد و او هم با پاسی هوشمندانه توپ را به لیونل مسی سپرد که در حالی که داشت زمین می‌خورد توپ را به گوشه دورتر دروازه حریف زد تا در سیزدهمین بازی پیاپی خود در لالیگا گل‌زنی کند. اندکی بعد مسی روی پاس الکسیس توپ را به تیر دروازه حریف کوبید.

بارسا در نیمه دوم هم به نمایش مقتدرانه خود ادامه داد و در دقیقه 58 گل چهارم را زد. این بار جوردی آلبا با پاسی عالی داوید ویا را روانه دروازه حریف کرد و او هم که از تله آفساید گذشته بود با ضربه خوبی دروازه ختافه را گشود.

کریستین تیو تازه‌وارد در دقیقه 79 گل بعدی را زد. او توپ را از مسی گرفت و از پشت محوطه جریمه با ضربه بغل پای دقیقش گل زد.

ختافه در دقیقه 83 با ضربه آلوارو که روی ضربه سر اشتباه جوردی آلبا صاحب توپ شده بود به گل رسید، اما همین گل بارسا را به حملات بیشتر وا داشت و در دقیقه 90 بود که اینیستا بازی عالی خود را با گلی که از فاصله‌ای نسبتا نزدیک زد جشن گرفت.

در نهایت در آخرین لحظات بازی بود که تیاگو از تله آفساید گریخت و توپ را به جرارد پیکه سپرد تا این مدافع دروازه خالی حریف را بگشاید.                  چند عکس از بازی ........

زننده گل اول

بازیکنای اطراف لیو رو بشمارید.....

و گل پیکه

لیو چقدر سرخ شده!!!!!

پایان

 

 

 

         

همه پرچم ها بره بالا

 


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
سه شنبه 22 / 11برچسب:, :: 4:26 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

 

         

همه پرچم ها بره بالا

 




برو بابا تیم ما فقط تو کار 6 تایی هاست برای ما 3تا می زنی

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

فوتبال قدیمی
6597 بار مشاهده

 

 

         

همه پرچم ها بره بالا

 




 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


ادامه مطلب ...
سه شنبه 22 / 11برچسب:, :: 10:23 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

 

 

آرسن ونگر:حق

پردرآمدترين‌ها از نگاه يك مجله «مسي» بالاتر از رونالدو و روني


ليونل مسي پردرآمدترين بازيکن فوتبال دنياست.

ستاره آرژانتيني آبي ـ اناري‌ها و مرد سال‌هاي 2009 و 2010 فوتبال جهان رقيباني چون کريستيانو رونالدو و وين روني را در فهرست پردرآمدترين بازيکن فوتبال دنيا کنار زده است.
به نوشته مجله آمريکايي که هر ساله فهرست پردرآمدترين ورزشکاران دنيا را به چاپ مي‌رساند، ليونل مسي با درآمد 43،8 ميليون دلار (30،5 ميليون يورو) صدرنشين است. کريستيانو رونالدو با 27،1 و وين روني با 23 ميليون يورو دستمزد در مکان‌هاي بعدي جاي دارند. اين رقم شامل دستمزد و درآمدهاي به دست آمده از آگهي‌هاي بازرگاني‌ است.

فهرست هفت بازيکن پردرآمد دنيا:

1ـ ليونل مسي 403،8 ميليون دلار
2ـ کريستيانو رونالدو 38،8 ميليون دلار
3ـ وين روني 29،2 ميليون دلار
4ـ کاکا 27،3 ميليون دلار
5ـ ديويد بکام 26،8 ميليون دلار
6ـ رونالدينيو 25،8 ميليون دلار
7ـ کارلوس توس 21،7 ميليون دلار
8 ـ فرانک لمپارد 20،1 ميليون دلار

 

         

همه پرچم ها بره بالا

 




 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
سه شنبه 26 / 11برچسب:, :: 9:40 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی


مصاحبه

دنی آلوس: رقیب بارسا اتلتیکو مادرید است، نه رئال!

در حالی که شانزده هفته به پایان رقابت های لالیگا باقی مانده، ستاره برزیلی بارسلونا کری خوانی علیه رقیب سنتی کاتالان ها را آغاز کرد.

دنیل آلوز ستاره 29 ساله تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل والنسیا برای رئال مادرید حریف سنتی کاتالان ها کری خوانی کرد.

این مدافع برزیلی گفت: «همه از رئال مادرید حرف می زنند ولی آن ها رقیب ما نیستند. رقیب ما اتلتیکو مادرید است که در رده دوم جدول قرار دارد

آلوز درباره تساوی تیمش مقابل والنسیا گفت: «با توجه به شرایطی که تیم ما دارد گرفتن یک امتیاز هم خوب است. ما تا به اینجای فصل امتیازات زیادی را جمع کرده ایم اما نتوانستیم مقابل حریف قدرتمندی چون والنسیا بهترین بازی خود را ارائه دهیم

او در واکنش به اینکه در این فصل نتوانسته درخشش سابق را در ترکیب آبی و اناری پوشان داشته باشد گفت: «من می دانم چه نقشی برای بارسا دارم و چقدر برای این تیم مهم هستم. در ابتدای فصل مصدوم بودم اما مصدومیت جزیی از فوتبال حرفه ای است. هواداران باید به حرفه ای بودن من اعتماد داشته باشند

تیم فوتبال بارسلونا در حال حاضر با کسب 59 امتیاز از 22 بازی صدر جدول لالیگا را از آن خود کرده است.

                                                                                                                                                                                         I LOVE YOU DANI ALVES

 

         

همه پرچم ها بره بالا

 




 


 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
دو شنبه 21 / 11برچسب:, :: 9:45 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی
آندرس اینیستا
آندرس اینیستا  
تاریخ تولد: 1984/5/11 (سن 28)
محل تولد: Fuentealbilla
ملیت: اسپانیا
قد: 170 cm.
وزن: 65 Kg.
پست: بازیکن خط میانی
شماره پیراهن: 8
صفحه تیم ملی : اسپانیا
 
   
   

 

         

همه پرچم ها بره بالا

 




 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


ادامه مطلب ...
دو شنبه 21 / 11برچسب:, :: 9:32 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

 

         

همه پرچم ها بره بالا

 


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
دو شنبه 25 / 11برچسب:, :: 9:23 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی
563723_596603817031945_527565537_n.jpg

اینو اخه رونالدو حالا توی یک زمینه ی دیگه از مسی بهتر شد هم گل به خودی وهم نماز خوادن وسط بازی.... خخخخخخ......

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 18627
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه