جدیدترین اخبار بارسا
فقط بارسا & فقط مسی
درباره وبلاگ


سلام من عرفان هستم.من بارسا رو خیلی خیلی دوست دارم و چون خیلی از ریال بدم می یاد این وبلاگ رو ساختم از شما خواهش می کنم که در قسمت نظر دهیدونظر سنجی شرکت کنید و برای دیدن اخبار بارسا به کمی پایین بیایید تا جدیدترین اخبار رو درمورد بارسا ببنید و اگر دوست داشتین بیا با هم تبادل لینک کنیم . بارسا/بارسا دنیای من بارسا
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 8 / 12برچسب:, :: 3:58 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

در آستانه دیدار بارسا مقابل رئال در نیمه نهایی کوپا دل ری، ژوزه مورینیو، سرمربی رئال، با انتقاد از بارسا، اعلام کرد که کاتالان ها بیش از اندازه درباره داوران صحبت می کنند.

 سسک فابرگاس، هافبک بارسا، تاکید کرد که این تیم ترجیح می دهد به جای شکایت کردن از عملکرد داوری در رسانه ها، ترجیح می دهند در زمین حرف شان را بزنند.

در آستانه دیدار بارسا مقابل رئال در نیمه نهایی کوپا دل ری، ژوزه مورینیو، سرمربی رئال، با انتقاد از بارسا، اعلام کرد که کاتالان ها بیش از اندازه درباره داوران صحبت می کنند.

اما فابرگاس با رد ادعای آقای خاص، تاکید کرد که آبی و اناری ها علاقه ای به بحث در مورد داوری ها در رسانه ها ندارند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما به عنوان یک تیم، علاقه ای به شکایت کردن در رسانه ها نداریم. چیزهایی هست که باید گفته شود اما ما همیشه در زمین حرف مان را می زنیم."

کاپیتان سابق آرسنال همچنین در مورد لیونل مسی صحبت کرد و گفت که این ستاره آرژانتینی نیز علاقه چندانی به صحبت کردن در رسانه ها ندارد.

" لئو معمولا در کنفرانس های مطبوعاتی یا کلا با رسانه ها، زیاد صحبت نمی کند. او حرفش را در زمین می زند. او از نظر فیزیکی و ذهنی بسیار قوی است. او می خواهد بازی کند، لذت ببرد و برنده شود."

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
پنج شنبه 8 / 12برچسب:, :: 3:57 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی


لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا تنها یک گل تا رسیدن به رکورد گلزنی آلفردو دی استفانو در ال کلاسیکو فاصله دارد. دی استفانو در تمام ال کلاسیکو هایی که به میدان رفته، 18 گل به ثمر رسانده است.

لیونل مسی در بازی امشب فرصت دارد تا به رکورد بازیکن افسانه ای رئال مادرید برسد. آلفردو دی استفانو، بازیکن سابق رئال مادرید، 394 بازی در این تیم انجام داد و 307 گل برای تیمش به ثمر رساند. از 307 گلی که او برای رئال زده است، 18 گل در ال کلاسیکو و در برابر بارسلونا به ثمر رسیده است. هیچ بازیکن دیگری به اندازه ی او در ال کلاسیکو گلزنی نکرده است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


این در حالی است که رکورد گلزنی دی استفانو هم اکنون توسط مسی تهدید می شود. در این لیست نام رائول با 15 گل و سزار با 14 گل نیز دیده می شود. در بازی امشب که بارسلونا در دور برگشت جام حذفی اسپانیا میزبان رئال مادرید است، ممکن است که لیونل مسی این رکورد را نیز بشکند.

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
سه شنبه 7 / 12برچسب:, :: 12:0 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

مجسمه پای مسی که از طلای خالص ساخته شده در ژاپن رونمایی شد. وزن این مجسمه 25 کیلو گرم است و با قیمت 4 میلیون یورو به فروش خواهد رسید.

مجسمه پای چپ مسی که از طلای خالص ساخته شده است، چهارشنبه در ژاپن رونمایی شد. این مجسمه که هم اندازه پای مسی است، از قالب پای او ساخته شده است. این مجسمه 25 کیلویی به نام " پای طلایی " بعد از ظهر چهار شنبه در یک جواهر فروشی مشهور در توکیو رونمایی شد.

پای طلایی مسی با قیمت 4 میلیون یورو به فروش خواهد رسید. قسمتی از پول حاصل از این مجسمه به قربانیان زمین لرزه و سونامی سال 2011 ، اهدا خواهد شد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


رودریگو مسی ، برادر لیونل مسی ، در مراسم رونمایی این مجسمه حضور داشت. علاوه بر " پای طلایی " بر روی صفحه ای که این مجسمه قرار دارد، امضای مسی نیز حک شده است.

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
سه شنبه 6 / 12برچسب:, :: 12:54 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

 

بارسلونا صدرنشین رقابتهای لیگ حرفه ای اسپانیا(لالیگا) شنبه شب با غلبه بر سوییا با نتیجه دو بر یک، باخت خود را به میلان فراموش کرد و برای رویارویی با رئال مادرید در ال کلاسیکوی سه شنبه شب روحیه گرفت.



بارسلونا و سوییا در حالی امشب به مصاف هم رفتند که کاتالانهای صدرنشین در اندیشه ادامه راه خود برای رسیدن به قهرمانی لیگ بودند و سوییا نیز قصد داشت به نتایج مطلوبی که در پنج هفته اخیر دست یافته بود ، ادامه دهد افزون بر اینکه هر دو تیم زیر چشمی به دیدار برگشت جام حذفی نگاه می کردند .

بارسلونا ، دیدار را با قدرت و فشار بسیاری آغاز کرد و در دقایق نخست چندین موقعیت مطلوب داشت اما بهره ای از آن نگرفت. در حالی که بارسلونا تلاش در انجام حمله داشت ، سوییا با دفاعی پر ازدحام در انتظار حریفش بود تا آهنگ بازی او را خراب کند .

تیم کاتالان توپ را در دست داشت و با پاسکاری بین بازیکنان ضد حمله های متعددی انجام می داد اما سوییا همچنان از خود دفاع می کرد . ˈاینیستاˈ و ˈمسیˈ در این شرایط از دو موقعیت خوب برای گلزنی برخوردار شدند اما از آن استفاده نکردند تا ˈبوتیاˈ در دقیقه 42 و روی یک اشتباه دفاع بارسلونا تیم سوییا را پیشگام کند.

نیمه دوم دیدار ، با فشار بیشتر بارسلونا بر سوییا آغاز شد. هر چند سوییا همچنان با چنگ و دندان از دروازه خود دفاع می کرد اما بارسلونا که چهارشنبه شب در دیدار رفت جام قهرمانان اروپا در زمین میلان باخته بود ، حاضر نبود در بازی دیگری نیز تن به شکست دهد .

به این ترتیب، بارسلونا در دقیقه 52، در یک ضد حمله که از سوی ˈدانی آلوزˈ آغاز شد ، توپ را در محوطه جریمه بهˈ داوید وییاˈ رساند تا او با قراردادن آن در دروازه حریف، بازی را به تساوی بکشاند .

با این نتیجه، بارسلونا تمرکز بیشتری از خود نشان داد و با گرفتن توپ از سوییا در میانه های زمین، اقدام به ضد حمله می کرد. با همین روش بود که لیونل مسی در دقیقه 60 روی پاس گل تیو و پس از پاسکاری توپ بین بازیکنان ، گل دوم آبی اناری پوشان را به ثمر رساند تا ضمن امضای سند پیروزی تیمش، برای پانزدهمین هفته پی در پی گلزنی کند .پس از آن ، مسی باز هم موقعیت برای گلزنی داشت اما در یکی از آنها توپ از سوی دفاع دفع شد و دیگری نیز از کنار دروازه سوییا عبور کرد . در این فاصله ، سوییا نیز دو موقعیت داشت که بی ثمر ماند و پس از آن نیز کاتالانها را تحت فشار گذاشت.

با این حال، تیم میزبان موفق شد از یک سو با حفظ توپ مانع حملات سوییا شود و از سوی دیگر، بازیکنان سوییا نیز با ارتکاب اشتباهات مکرر نتوانستند از فرصتهای خوب خود برای گلزنی بهره ببرند.

با این شرایط، بارسلونا به پیروزی دیگری در راه قهرمانی لالیگا دست یافت.

در این بازی مسی باز هم گلزنی کرد و رکورد گلزنی در بازی های پیاپی را به عدد 15 رساند و برای خود ثبت کرد . او هم اکنون در 15 بازی متوالی گلزنی کرده است .

برای دیدن عکس های از یک برد شیرین به ادامه مطلب بروید.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


ادامه مطلب ...
دو شنبه 5 / 12برچسب:, :: 7:59 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی


ژاوی اقرار کرد که بارسا می بایست در نیمه دوم در سن سیرو محکم تر بازی می کرد. با وجود شکست 2-0 مقابل میلان، ژاوی هنوز به فرصت تیم برای صعود به دور یک چهارم نهایی خوش بین است. او احساس می کند که اگر این نسل طلایی یک اتفاق در کارنامه خود کم داشته باشد، آن یک بازگشت تاریخی و حماسی است.

ژاوی هرناندز حالت عمومی کمپ تیم را بعد از باخت 2-0 مقابل میلان در سن سیرو توصیف کرد. او در کنفرانس مطبوعاتی پنجشنبه گفت: «ما می دانستیم که بازی سختی خواهد بود. اما هنوز 90 دقیقه در نوکمپ مانده است و هر چیزی ممکن است. ما میتوانیم این کار را انجام دهیم». او همچنین اضافه کرد که: «ما نیاز داشتیم تا در نیمه دوم قوی تر بازی کنیم ... اشتباهات در لیگ قهرمانان اروپا گران تمام می شود».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


انتقاد از عملکرد تیمی

او درباره ی اشتباهات تیم در برابر میلان گفت: «ما قادر به استفاده از فضاهای ایجاد شده نبودیم. شاید بهتر بود شوت زنی از پشت محوطه را امتحان می کردیم ... باید با شناخت نحوه ی پخش شدن بازیکنان آنها در زمین، موقعیت ایجاد می کردیم ... لازم است این اشتباهات را تصحیح کنیم و به شدت تمرین کنیم تا از سد میلان بگذریم».

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

تیم فوتبال آث‌میلان در دیداری از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا به برتری رسید.


در شب آخر از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت 23:15 دو دیدار به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال آث‌میلان در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان حریف قدرتمند خود بارسلونای اسپانیا بود.

ورزشگاه سن‌سیرو پیش از بازی میلان ـ بارسا

در این بازی هم مانند بازی‌های اخیر بارسلونا؛ سرمربی این تیم تیتو ویلانووا به علت بیماری روی نیمکت کاتالان‌ها نبود و جای وی را دستیارش جوردی رورا گرفته بود.

مکسس اولین بازیکنی بود که در این دیدار کارت زرد را در دقیقه 25 دریافت کرد. بازی در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم بواتنگ بالاخره قفل دروازه‌ها را گشود و با شوت از داخل محوطه جریمه گل اول بازی را برای میلان به ثمر رساند. در حالی که بازی پایاپای پیش می‌رفت در دقیقه 81 مونتاری گل دوم میلان را به ثمر رساند تا نتیجه‌ای عجیب در سن‌سیرو رقم بخود و در نهایت بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود میلان به پایان رسید.

از طرف نویسنده: کاش که با این همه پاس تلاش بارسایی ها بیهوده نبود ولی با نامردی بازی کردن میلان وچپاندن 10 نفر در نیمه ی زمین خود وبا دفاع کردن و امید به ضد حمله کمی این ریالیا رو با اون شتر مرغ خوش حال کردن. این میلانی ها کار رو توی نیوکمپ برای ما سخت کردند حالا ما باید توی نیوکمپ 3 تا بزنیم و هیچ گلی دریافت نکنیم واگر هم 2تا بزنیم و گلی هم نخوریم باید به وقت اضافه و پنالتی دل ببندیم هرچند که ما به قوی تر ازایناش رو توی نوکمپ 5 تا زدیم و تا تو ی زمین خودشون 6 تا هم زدیم ولی باید بدانیم که انها با نامردی بازی می کنن ولی انشاالله بازی رو می بریم و رئال هم البته رئال زشت ریال هم با منچستر یک شکست تپل رو می پزیره با گل به خودی شتر مرغ ولی دعا کنید بارسا این بازی رو ببره با نتیجه ی دلخوه.........

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز


مصاحبه
مدافع بارسا در مصاحبه ایی با سایت فیفا، تاکید کرد که عضوی از باشگاه بارسلونا بودن یک امتیاز محسوب می شود. او گفت: «بارسلونا بهترین باشگاه و بهترین تیم دنیاست».

دنی آلوز در روز دوشنبه مصاحبه ایی با سایت فیفا انجام داد. این بازیکن برزیلی که یکی از پنج بازیکن بارساست که در ترکیب تیم یازده نفره فیفا قرار گرفته است، بیان کرد از اینکه در تیم منتخب حضور دارد خوشحال است. او گفت: «این تصمیم را کسانی اتخاذ کرده اند که می دانند فوتبال چیست و چقدر دشوار است. آنها می دانند که از چه صحبت می کنند و این چیزی است که این موضوع را مهم و ویژه جلوه می دهد و به خوبی می دانم که بازیکنان زیادی هستند که می توانند در جای من قرار بگیرند. به همین دلیل است که احساس برتری می کنم». آلوز اشازه کرد: «کاملاً واضح است؛ کسب جوایز انفرادی برای کسی که در تیمی فوق العاده بازی می کند راحت تر است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

همچنین آلوز تصریح کرد که برای تیم فوق العاده ایی بازی می کند. وی ابراز داشت: «این باشگاه ارزشها و مزیتهایی دارد که سایر باشگاهها فاقد آنها هستند و این چیزی است که بارسا را بی نظیر کرده است. هر کدام از ما که برای این تیم بازی می کنیم، باید احساس افتخار کنیم. بازی در این باشگاه برای سلامت شما و تمامی مسائل مربوط به شما خوب است و به درستی می فهمید که انسانیت، فوتبال و ارزشهای رقابتی چیستند. بی تردید بارسا بهترین تیم و بهترین باشگاه دنیا است».

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

   
 
 
لیگ قهرمانان 
 
   
جوردی رورا 20 نفر را برای بازی در برابر میلان در مرحله رفت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فراخوانده است. تیم روز سه شنبه به ایتالیا سفر میکند وعصر همین روز در شهر میلان به تمرین می پردازد.

بازیکنان تیم در روز دوشنبه با توپ رسمی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به تمرین پرداختند. داوید ویا نیز با هم تیمی هایش تمرینات را از سر گرفت. کادر پزشکی بارسلونا نیز اجازه ی سفر به میلان را برای ژاوی صادر کرد. این در حالی است که داوید ویا با تیم به میلان سفر نخواهد کرد و در بارسلونا خواهد ماند تا تمریناتش را برای بهبود هر چه سریعتر ادامه دهد.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

آدریانو کوریرا نیز که از ناحیه ی همسترینگ پای راستش مصدوم است با فیزیو تراپیست های کادر پزشکی به روند بهبودش ادامه می دهد و نمی تواند بارسلونا را در روز چهارشنبه همراهی کند. از تیم بارسلونا ب نیز اویر در لیست 20 نفره ی تیم برای قرارگیری در برابر میلان قرار دارد. 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
پنج شنبه 1 / 12برچسب:, :: 2:53 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی


مصاحبه

این مدافع برزیلی که در بازی مقابل گرانادا تمام نود دقیقه در زمین حاضر بود، به تلاش هم تیمی هایش برای بدست آوردن پیروزی دشوار مقابل گرانادا در ورزشگاه لوس کارمنز اشاره کرد.

بازی دیگر و پیروزی دیگری برای بارسا. آبی اناری ها در بازی با گرانادا در ورزشگاه لوس کارمنز پس از دریافت یک گل، به لطف دو گلی که مسی به ثمر رساند پیروز بازی شدند. پس از این بازی، دنی آلوز گفت: «بازی در کنار مسی آرامش بخش است و به کمک او همه کارها آسانتر می شود». این بازیکن برزیلی افزود: «این واقعیت که ما میانه میدان را در دست داریم، این امکان را به ما می دهد تا لایه دفاعی خود را آزاد تر قرار دهیم و این مساله به من این شانس را می دهد که از فضاهای بوجود آمده در خط دفاعی حریف استفاده کنم».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

برتری بارسا در صدر جدول کاملاً مشهود است ولی وقتی آلوز با سوالی در مورد پیشتازی بارسا مواجه شد، ترجیح داد در این خصوص با احتیاط بیشتری صحبت کند. او گفت: «ما برتری مهمی کسب کرده ایم ولی هنوز راه زیادی مانده است». او در جواب سوالی در مورد بازی پیش رو با میلان از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گفت: «کسب نتیجه ایی مناسب، می تواند انگیزه خوبی برای بازی خارج از خانه مقابل میلان در رقابت های لیگ قهرمنانان اروپا باشد».                                                                                                                                                                                                     از طرف نویسنده: رونالدو برو بمیر

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

روزنامه اسپورت در شماره امروز خود با به چاپ رساندن عکسی از لیونل مسی نوشته است : « مسی، مرد شماره یک تاریخ» اسپورت در توضیح تیترش نوشته : « نظر سنجی ورزشی : 87% از هواداران او را به عنوان بهترین ورزشکار تاریخ انتخاب کردند. رده های بعدی به مارادونا با 6%، پله با 3%، کرایوف با 2% و دی استفانو با 2% اختصاص یافته استو تنها کسی که حتی یک به بود ونبودش اهمیت نمی گذاشت کریس رونالدو بود.>>  خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
پنج شنبه 29 / 11برچسب:, :: 10:45 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی



توپ جمع کن نیوکمپ واسه ما شاخ شده میبینی تو رو خدا
عجب روزگاری شده...:))))
خخخخخخخخخخخخ
 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
سه شنبه 29 / 11برچسب:, :: 12:48 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیست و چهارم لالیگای اسپانیا به سختی از سد گرانادا گذشت.
 
 در ادامه رقابت‌ها از هفته بیست و چهارم لالیگای اسپانیا سه دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین بازی تیم فوتبال بارسلونا مهمان گرانادا بود و موفق شد میزبان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.
 
نیمه اول این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود گرانادا به پایان رسید، گل گرانادا را ایگالو در دقیقه 26 به ثمر رساند.
 
در نیمه دوم بارسلونا بازی را بسیار هجومی آغاز کرد وحملات بسیار خطر ناک و زیادی را از دست داد و توانست با گل دقیقه 50 مسی بازی را به تساوی بکشاند. این چهاردهمین بازی پیاپی در لالیگا بود که مسی گلزنی می‌کرد. مسی باز هم در ادامه در دقیقه 73 از روی ضربه ایسگاهی توپ را به زیبایی تمام راهی دروازه کرد تا گل دوم خود و بارسلونا را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 2 بر یک به سود بارسلونا پایان یابد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        از طرف نویسنده: بازهم مسی رونالدو توی بازی با گرانادا توی همین زمین یک گل به خودی زیبا زد بعد مسی می یاد دو تا گل میزنه به چه زیبایی واقعا که رونالدو بوووووووووق.  خخخخخخخخ
 
بارسلونا با این برد 65 امتیازی شد و فاصله خود با تیم دوم جدول اتلتیکو مادرید را به 15 امتیاز رساند. گرانادا نیز با 26 امتیاز چهاردهم است.
 
در دو بازی دیگر ختافه 3 بر یک بر سلتاویگو چیره شد و مالاگا با یک گل بر اتلتیک بیلبائو غلبه کرد و با 42 امتیاز در رده چهارم و فاصله چهار امتیازی رئال مادرید قرار گرفت.
 
از ساعت 00:30 نیز اوساسونا به مصاف ساراگوسا می‌رود.                                                                                                                                                                                                                                                   عکس هایی از بازی بارسا و گرانادا
                                                                                                                                    

FCB

FCB

FCB

FCB

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
سه شنبه 29 / 11برچسب:, :: 12:35 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

سرمربی حال حاضر بارسلونا بار دیگر در صحبت هایی به تمجید از مسی پرداخته و حمایتش را از الکسیس سانچس اعلام کرده

 جوردی رورا، دستیار سرمربی بارسلونا در پایان بازی شنبه شب تیمش مقابل گرانادا که با گلزنی مسی و برد 1-2 بارسا به اتمام رسید، زبان به تمجید از ستاره آرژانتینی تیمش گشود. دو گل مسی در این بازی به بارسای صدرنشین کمک کرد تا بار دیگر هر سه امتیاز بازی را مال خود کند.

این درحالی بود که ایگالو در نیمه اول اولین گل بازی را برای گرانادا به ثمر رساند ولی دو گل مسی برد را به نام بارسا رقم زد.

در پایان این مسابقه رورا به خبرنگاران گفت:«رکورد مسی، تنها یک رکورد دیگر برای او بود. شنبه شب مسی دو گل برای ما زد. این اتفاق فوق العاده ای است. زمانی که می بینی که بازی با برابری و تساوی دنبال می شود، روی نیمکت به شدت عصبی می شوی. ما سختی کشیدیم و منطقا سختی زیادی را هم متحمل شدیم. شاید در برخی بازه های بازی، چیزی کم داشتیم. البته می دانستیم که با چه حریف سرسختی مواجه می شویم.»

رورا ادامه داد:« بسته نگاه داشتن دروازه ، یکی از مسائلی است که باید در آن پیشرفت کنیم. ما می بایست تیم حریف را کمی آرام تر و بی سروصداتر نگاه می داشتیم. ولی بیائید فراموش نکنیم که گرانادا هم خیلی خوب باز کرد.»

رورای 45 ساله در جریان این بازی، الکسیس سانچس را در ترکیب اصلی بارسا قرار داده بود . البته در پایان بازی الکسیس مورد انتقاد قرار گرفت. رورا در دفاع از الکسیس گفت:« در بازی هفته پیش مقابل ختافه الکسیس گلزنی کرد ولی در بازی شنبه شب او در گلزنی ناکام ماند. ما باید تلاش کنیم تا به او کمک کرده و انگیزه دهیم. چون همان طور که همیشه گفته ایم، عملکرد او خیلی خوب است و مشکلی نخواهد داشت.»                                                                                                                                                ازطرف نویسنده: مسی که بهترین اینو می دونستیم ولی باید به الکسیس کمک کنیم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
سه شنبه 29 / 11برچسب:, :: 12:32 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

مدیر ورزشی بارسلونا اعلام کرده که سرمربی این تیم روحیه بالایی دارد

 آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرده که روند بهبود تیتو ویلانووا در درمان بیماری سرطانش به خوبی طی می شود.

سرمربی 44 ساله بارسلونا تابستان گذشته و بعد از کنار رفتن پپ گواردیولا هدایت بارسلونا را در دست گرفت ولی در اواخر سال 2012 میلادی شاهد عود کردن مجدد بیماری اش بود که سال گذشته گریبانش را گرفته بود و حالا هم برای درمان بیماری اش در نیویورک مورد شیمی درمانی قرار می گیرد.

در این میان آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا برای دیدار با تیتو به آمریکا رفته بود و حالا در مورد شرایط و اوضاع سرمربی تیم کاتالان گفته:« تیتو حالش خوب است. او در حال بهبود است و روحیه بالایی هم دارد. تیتو از حمایت تمام افرادی که او را مورد لطفشان قرار می دهند، تشکر می کند. تیتو وزن از دست رفته اش را بازیافته و هرروز بازی های فوتبال را دنبال می کند.»

سوبی سارتا در ادامه خوشحالی اش را از برد 1-2 تیمش مقابل گرانادا ابراز کرد و اعلام کرد که آبی اناری ها خودشان را برای بازی 4شنبه شب مقابل میلان در دوررفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا آماده می کنند:« ما از اهمیت رقابت های لیگ و لیگ قهرمانان اروپا آگاهیم.تیم ها به بازی کردن در چندین تورنمنت مختلف عادت کرده اند و می توانند برروی تک تک بازی ها تمرکز کنند. کسب پیروزی مقابل گرانادا کار ساده ای نبود.چرا که آنها تیم سرسختی هستند که  در ضد حملات خیلی سرعتی عمل می کنند. ما در نیمه اول خوب کار کردیم ولی نتوانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم عملکرد به مراتب بهتری داشتیم.»

مدیر ورزشی بارسا در پاسخ به این سوال که آیا داوید ویا و چابی به بازی سن سیرو خواهند رسید یا خیر گفت:« این بستگی به عملکرد اعضای کادر پزشکی دارد ولی ما امیدواریم که این طور شود.»                                                                                                از طرف نویسنده: ایولا
 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
سه شنبه 29 / 11برچسب:, :: 12:31 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

 

) لالیگا
گل‌هاي مهاجم آرژانتيني بارسلونا از مرز 300 گل عبور كرد. ميانگين گلزني او در بارسلونا 0.86 گل در هر بازي لاليگا است.

تا زماني که ليونل مسي در اوج است هيچ رکوردي در امان نيست . اين مهاجم آرژانتيني تعداد گل هاي رسميش با بارسلونا را را به عدد 301 رساند. ليونل مسي تنها در 366 بازي اين تعداد گل را براي بارسلونا به ثمر رسانده است. ميانگين تعداد گل زده او در لاليگا در هر بازي 0.86 گل است.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


او اولين گلش را در ورزشگاه نوکمپ و در تاريخ 1 مي 2005 در برابر تيم آلباسته به ثمر رساند . گل 300 و 301 خود را نيز شنبه شب و در مقابل تيم گرانادا به ثمر رساند . علاوه بر اين او با گلزني در مقابل گرانادا رکورد گلزني در بازي هاي متوالي لاليگا را به 14 بازي رساند.


 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
سه شنبه 29 / 11برچسب:, :: 12:29 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

مهاجم بارسلونا پس از بستری شدن برای بار دوم در بیمارستان، صبح جمعه مرخص شد.

داوید ویا که به گفته خدمات پزشکی باشگاه به دلیل تداوم درد ناشی از قولنج کلیوی دوباره بستری شده بود، صبح روز جمعه از بیمارستان مرخص شد. با اینکه او هم اکنون از بیمارستان مرخص شده است، اما در بازی مقابل گرانادا غایب خواهد بود.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

آبی و اناری‌ها

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
یک شنبه 29 / 11برچسب:, :: 9:39 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

دور رفت – سه شنبه 24 بهمن 1391

سلتیک

یوونتوس

والنسیا

پاریس سنت ژرمن

 

دور رفت – چهارشنبه 25 بهمن 1391

شاختار دونتسک

بورسیا دورتموند

رئال مادرید

منچستر یونایتد

 

دور رفت – سه شنبه 1 اسفند 1391

آرسنال

بایرن مونیخ

پورتو

مالاگا

 

دور رفت – چهارشنبه 2 اسفند 1391

گالاتاسرای

شالکه 04

آث میلان

بارسلونا

 

 

دور برگشت – سه شنبه  15 اسفند 1391

بورسیا دورتموند

شاختار دونتسک

منچستر یونایتد

رئال مادرید

 

دور برگشت – چهارشنبه  16 اسفند 1391

یوونتوس

سلتیک

پاریس سنت ژرمن

والنسیا

 

دور برگشت – سه شنبه  22 اسفند 1391

شالکه 04

گالاتاسرای

بارسلونا

آث میلان

 

دور برگشت – چهارشنبه  23 اسفند 1391

بایرن مونیخ

آرسنال

مالاگا

پورتو

نتایج بازی درج نشده است

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
دو شنبه 28 / 11برچسب:, :: 2:40 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی


آبی و اناری‌ها
این سه تیم تنها تیم هایی هستند که در این فصل از رقابت ها از مسی گلی دریافت نکرده اند.

یک بار دیگر لیونل مسی با بهره گیری از قدرت فوق العاده اش، فصل بی نظیری را پشت سر گذاشته است. او در 23 بازی خود در این فصل 35 گل به ثمر رسانده و تنها تیمهایی که از این بازیکن گلی دریافت نکرده اند عبارتند از: گراندا، سویا و سلتاویگو.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

روز شنبه بارسا به استادیوم لس کارامنس سفر خواهد کرد. بارسا در دور رفت موفق شد گرانادا را در ورزشگاه نوکمپ و به لطف گلهای ژاوی و گل به خودی بورخا شکست دهد.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
چهار شنبه 28 / 11برچسب:, :: 2:11 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

 

لیگ قهرمانان

بارسا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمان اروپا، به مصاف میلان می رود. دیدار برگشت این دو تیم در نیوکمپ برگزار خواهد شد. برنده دو دیدار بارسا و میلان، در مرحله نیمه نهایی مقابل برنده دیدار چلسی و بنفیکا بازی خواهد کرد.

میلان حریف بعدی بارسا در لیگ قهرمانان اروپا است. بازی رفت در روز چهارشنبه، 28 مارس در سن سیرو خواهد بود و همچنین بازی برگشت نیز روز سه شنبه، 3 آوریل در نیوکمپ برگزار می شود. در نهایت برنده دو دیدار بارسا و میلان باید به مصاف بنفیکا یا چلسی برود. تیم صعود کرده از امتیاز برگزاری بازی برگشت در خانه بهرمند شود.
 

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.


نتیجه این قرعه کشی به این معنی است که این دو تیم، پس از هم گروه بودن در مرحله گروهی، باید دو بار دیگر به مصاف یکدیگر بروند. در دو دیدار مرحله گروهی، دو تیم در نیوکمپ به تساوی 2-2 رضایت دادند و بازی برگشت در ایتالیا با نتیجه 3-2 به سود بارسلونا به پایان رسید. به لطف این پیروزی بود که کاتالان ها مرحله گروهی را با صدرنشینی به اتمام رساندند و روسونری هم رتبه دوم گروه را کسب کرد.

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
یک شنبه 27 / 11برچسب:, :: 12:36 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی


مصاحبه
بنیاد قطر مصاحبه اختصاصی با بازیکن خط میانی بارسلونا در روز ملی ورزش این کشور انجام داده است.

تیاگو آلکانتارا با تاکید بر اهمیت فعالیت جسمانی و تحرک داشتن در زندگی گفت: «ورزش به کودکان نشاط و سرزندگی می دهد. برای بسیاری از کودکان و بزرگسالان ورزش کردن یک سبک زندگی کردن است».

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

فارغ التحصیل لاماسیا همچنین با اشاره به ضرورت یادگیری کار گروهی گفت: «وقتی شما در یک تیم بازی می کنید باید به هم تیمی های خود نیز توجه کنید».

تیاگو برای تشویق مردم قطر به حضور پررنگ تر در فعالیت های ورزشی در روز ورزش ملی این کشور برای انجام این مصاحبه انتخاب شده بود.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
یک شنبه 27 / 11برچسب:, :: 9:16 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

این مهاجم باتجربه چند روز قبل به دلیل عفونت کلیه راهی بیمارستان شده بود اما روز سه شنبه بعد از درمان مرخص شده بود.

داوید ویا، مهاجم بارسا، بار دیگر راهی بیمارستان شد تا دیدار این هفته تیمش مقابل گرانادا در لالیگا را از دست بدهد.

این مهاجم باتجربه چند روز قبل به دلیل عفونت کلیه راهی بیمارستان شده بود اما روز سه شنبه بعد از درمان مرخص شده بود.

ولی امروز بار دیگر به دلیل مشکلی مشابه، مجبور شد به بیمارستان برگردد.
دربیانیه باشگاه بارسلونا آمده است:" داوید ویا به دلیل درد مزمن ناشی از مشکلات کلیه به بیمارستان برگشت تا تحت درمان بیشتر قرار بگیرد.

او دیدار شنبه شب مقابل گرانادا را از دست خواهد داد."

ویا در 16 دیداری که این فصل برای بارسا انجام داد، 6 بار برای آبی و اناری ها گلزنی کرد.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
یک شنبه 27 / 11برچسب:, :: 9:11 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

گفته می شود در پایان دیدار دو تیم در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری، مسی با کارانکا درگیر شده و او را عروسک خیمه شب بازی مورینیو خطاب کرده است

 ژاوی، هافبک باتجربه بارسا، با حمایت از لیونل مسی در ماجرای درگیری او با آلوارو آربلوا و آیتور کارانکا ، اعلام کرد که مادریدی ها تلاش می کنند چهره بدی از ستاره آرژانتینی به نمایش بگذارند.

گفته می شود در پایان دیدار دو تیم در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری، مسی با کارانکا درگیر شده و او را عروسک خیمه شب بازی مورینیو خطاب کرده است. خوسه کایخون، مهاجم جوان رئال، هم ادعا کرد که مسی در پایان بازی با آربلوا درگیر شده است.

ژاوی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من اصلا این صحبت ها را درک نمی کنم. چرا نباید تنها در مورد فوتبال صحبت کنیم؟ چرا آنها سعی می کنند مسی را یک آدم بد نشان بدهند؟ آنها سعی می کنند از او یک تصویر بد ارائه بدهند.

چنین اتفاقاتی سال هاست که در فوتبال رخ می دهد و به نظر می رسد ادامه خواهد داشت. نمی دانم این اتفاق دقیقا چطور رخ داده است. من علاقه ای به این مسئله ندارم و حتی از مسی هم در این مورد سوال نکردم."

دیدار برگشت دو تیم در نیمه نهایی کوپا دل ری دو هفته دیگر برگزار خواهد شد.   از طرف نویسنده:بازم ریالیا نق زدن

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
یک شنبه 27 / 11برچسب:, :: 9:4 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، به تازگی اعلام کرد که ممکن است فابرگاس در مقطعی از دوران حرفه ای اش به این باشگاه برگردد اما فابرگاس تاکید کرد که بودن در بارسا کاملا راضی است

 سسک فابرگاس، هافبک بارسا، اعلام کرد که قصد ندارد این باشگاه را ترک کند و می خواهد تا پایان دوران حرفه ای اش در نوکمپ بماند.

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، به تازگی اعلام کرد که ممکن است فابرگاس در مقطعی از دوران حرفه ای اش به این باشگاه برگردد اما فابرگاس تاکید کرد که بودن در بارسا کاملا راضی است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" به بارسا برگشتم تا بقیه دوران حرفه ای ام در این باشگاه سپری کنم. اگر همه چیز دست خودم باشد و همه شرایط خوب پیش برود، تمام تلاشم را خواهم کرد تا در بارسا از فوتبال بازنشسته شوم."

فابرگاس سپس در مورد دیدار پیش روی بارسا مقابل میلان در چمپیونزلیگ صحبت کرد و تاکید کرد که روسونری نشان داده که حریف سرسختی است.

" دیدار دشواری خواهد بود. برای شکست دادن آنها باید بهترین بازی مان را ارائه بدهیم. دیدار مقابل میلان بسیار کلیدی است زیرا ما می خواهیم به ومبلی برسیم.

ما معتقدیم که آنها حریف دشواری خواهند بود؛ به خاطر تاریخچه این باشگاه و همین طور بازیکنانی که در اختیار دارند. اگر بهترین بازی مان را انجام ندهیم، نمی توانیم به مرحله بعد برسیم."

دیدار رفت دو تیم سه شنبه هفته آینده در سن سیرو برگزار خواهد شد.

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
شنبه 26 / 11برچسب:نظر بدهید, :: 10:29 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

رونالدو دیشب نتوانست هیچ غلطی کنه درست یک گل زد اونم به خاطر گردن درازش که عین شتر مرغ می مونه اما اشکال نداره رئال که توی زمین خودش هم نمی تونه منچستر رو ببره تازه شانس اوردن که نباختن من موندم چه جوری می خواد توی زمین منچستر با اون همه هوادار پورشور ببره. بارسا ومسی و اینیستا دارن کل جام هارو می برن دیگه ریال و شتر مر غ دیگه می خوان چه جامی رو ببرن نمی دونم  رونالدو

                                                      

 

رونالدو را با خری هم نام کردند  ****** خر بیچاره را بدنام کردند.

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
شنبه 26 / 11برچسب:, :: 10:0 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی

ویا از بیمارستان مرخص شد

مهاجم اسپانیایی بارسلونا از روز چهارشنبه در تمرینات تیمش شرکت خواهد کرد

 داوید ویا مهاجم باتجربه و اسپانیایی باشگاه بارسلونا روز سه شنبه از بیمارستان مرخص شد. این درحالی است که او روز دوشنبه به دلیل درد درناحیه شکمی و احتمال وجود مشکل کلیوی در بیمارستان بستری شده بود ولی حالا حالش خوب است.

البته مشخص نیست که آیا او در دیدار شنبه هفته آینده بارسا مقابل گرانادا قادر به همراهی تیمش خواهد بود یا خیر

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، ویا در بیمارستان بارسلونا مورد درمان قرار گرفت تا جسم کوچکی که در کلیه او وجود داشت از میان برود و حالا از بیمارستان مرخص شده. او از روز 4شنبه با آبی اناری ها تمرین خواهد کرد و ممکن است قادر به همراهی بارسا در بازی شنبه شب نیز باشد.   

king of logo

                                                       

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
سه شنبه 26 / 11برچسب:, :: 9:40 قبل از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی


مصاحبه

دنی آلوس: رقیب بارسا اتلتیکو مادرید است، نه رئال!

در حالی که شانزده هفته به پایان رقابت های لالیگا باقی مانده، ستاره برزیلی بارسلونا کری خوانی علیه رقیب سنتی کاتالان ها را آغاز کرد.

دنیل آلوز ستاره 29 ساله تیم فوتبال بارسلونا پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل والنسیا برای رئال مادرید حریف سنتی کاتالان ها کری خوانی کرد.

این مدافع برزیلی گفت: «همه از رئال مادرید حرف می زنند ولی آن ها رقیب ما نیستند. رقیب ما اتلتیکو مادرید است که در رده دوم جدول قرار دارد

آلوز درباره تساوی تیمش مقابل والنسیا گفت: «با توجه به شرایطی که تیم ما دارد گرفتن یک امتیاز هم خوب است. ما تا به اینجای فصل امتیازات زیادی را جمع کرده ایم اما نتوانستیم مقابل حریف قدرتمندی چون والنسیا بهترین بازی خود را ارائه دهیم

او در واکنش به اینکه در این فصل نتوانسته درخشش سابق را در ترکیب آبی و اناری پوشان داشته باشد گفت: «من می دانم چه نقشی برای بارسا دارم و چقدر برای این تیم مهم هستم. در ابتدای فصل مصدوم بودم اما مصدومیت جزیی از فوتبال حرفه ای است. هواداران باید به حرفه ای بودن من اعتماد داشته باشند

تیم فوتبال بارسلونا در حال حاضر با کسب 59 امتیاز از 22 بازی صدر جدول لالیگا را از آن خود کرده است.

                                                                                                                                                                                         I LOVE YOU DANI ALVES

 

         

همه پرچم ها بره بالا

 




 


 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
دو شنبه 25 / 11برچسب:, :: 9:23 بعد از ظهر :: نويسنده : عرفان مونسی
563723_596603817031945_527565537_n.jpg

اینو اخه رونالدو حالا توی یک زمینه ی دیگه از مسی بهتر شد هم گل به خودی وهم نماز خوادن وسط بازی.... خخخخخخ......

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

رونالدو که در رقابت با مسی وانیستا شکست خورد ودر جایگاه سوم قرار گرفت و نتوانست در رقبت بر سر این که کی بهترین بازیکن جهان است پیروزشود او همین طور به سخنش اضافه کرد که از زمانی که به رئال امد کاملا بازی اش افت کرد و او گفت که در منچستر دوران بهتری داشتم امکان این که به تیم منچستر یونایتد برود زیاد است اما او پیشنهادهای زیادی دارد.          

 

         

همه پرچم ها بره بالا

 




 

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشاهده جدول کامل ليگ برتر اسپانیا (لالیگا)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 18760
تعداد مطالب : 206
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

وب طرفداران بارسلونا ومسی


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تغيير شكل موس


Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه